Wednesday, June 23, 2010

Seharian Jari Jemari Rasa Lenguh

Salam..

pagi ni aku rasa rehat skit
semalam seharian sibuk menyiapkan surat edaran
untuk pertandingan kebersihan tandas
kepada semua Pihak Berkuasa Tempatan seluruh Malaysia
Bayangkan nak buat edaran untuk 147 buah PBT.. rasa nak termuntah menjelang petang
masalahnya aku kene setup balik alamat 147 PBT untuk diprint atas sampul surat
pastu kene wat adjustment untuk print kat mesin fotostat tu.
erm, mujur jari ni bleh dikatan pantas gak menaip
tak la makan masa yang banyak sangat
tapi yang aku ingat aku wat keje tu dari pagi sampai tengahari gak la.. hahaha

Tengahari surat keluar dari bilik bos
aku menyambung tugasan seperti biasa
merekod segala maklumbalas mingguan yang diterima dari 147 PBT untuk dibuat laporan
erm, letih giler rasanya...
bila la nak balik aku fikir time tu
tengok jam baru kul 3.00 petang
ader lagi satu jam setengah sebelum masa balik aku...

Tengah key-in data dan wat laporan
bos panggil aku plak..
dapat tugasan baru
kene cari tempat untuk buat kursus Kebersihan tandas kepada semua operator tandas awam di PBT seluruh Malaysia..
Mana destinasi kali ni?
Bos suggest buat kat Kuala Selangor, Melaka atau Pulau Pangkor..
so, waiting for the quotation ...
harap hari ni akan dapat semua yang aku dah call semalam...

cam tu la kesibukan yang melanda aku semalam

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.