Monday, June 14, 2010

salam hari Isnin buat semua.. :-)
hari ni pagi lagi aku da sibuk

pagi tadi aku ader meeting jawatankuasa penyediaan spesifikasi
untuk kapsul video Iklan Tandas Bersih
Mujur bos aku yang chair meeting
so tak der la rasa berat sangat
aku pun da memang involve pasal iklan video ni dari mula buat paperwork lagi
cuma skang ni kami menunggu sebutharga dikeluarkan je

aper nak cite lagi?
erm....
mgu lepas minggu yang agak bz
dari jumaat sampai ke ahad aku rasa cam penuh je jadual aku
jom kite tengok aper aktiviti aku sepanjang weekend aritu

Jumaat, 11 Jun 2010
Seperti biasa pagi ke pejabat sampai petang
tapi on t way balik tension skit
jalan jammed, kereta banyak sangat agaknya
aku tersekat dari Exit Bukit Mahkota
ader la jugak aku kira dalam 30km nak sampai ke Seremban
erm, lenguh kaki
Sampai umah settlekan segala kewajipan then lepas maghrib
ke putrajaya hantar barang2
thanks to Abg spupu aku sebab tolong uruskan semua ni
then kami tinggalkan jer sebab da malam

sabtu, 12 Jun 2010
pagi seperti biasa bangun dah tunaikan segala kewajipan
lepas bfast terus ngadap pc siapkan asignmnt utk presentation Subjek Sosiologi
kul 10 gerak ke KL sebab nak buat persiapan untuk presentation
tapi alangkah hampanya kami sebab turn kami ditunda ke hari ahad
oleh kerana masa dah tak cukup
huhuuhu
maghrib aku balik putrajaya
sementara tunggu mak, abah dan adik sampai
aku pun kemaslah rumah aku tu n pasang langsir
mak sampai kul 11.00mlm dengan bawak macam2 barang lagi untuk kelengkapan memasak
kemas2 barang dan borak2 aku tidur kul 2 pagi

Ahad, 13 Jun 2010
bangun pagi selesaikan kewajipan macam biasa
then bersiap2 untuk ke kelas
pagi tu aku ader perbentangan yang tak selesai semalam
habis perbentangan, ader ujian pulak
kelas habis dalam kul 2 petang dengan pelbagai pesanan dari lecturer Sosiologi
Maklumlah, semalam kelas terakhir subjek tu.. pergh.. kejap je nak abis satu sem pendek...
balik sampai rumah, kemas2 umah lagi n basuh baju
lepas asar petang semalam aku ke rumah pakcik di Kajang sampai ke malam

erm, mcm tu la serba sedikit
perjalanan hidup aku minggu ni
rasa cam robot plak.. haha

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.