Friday, December 17, 2010

Macam kerja dalam iglu.... huhu

Salam...

harini aku masuk opis semula setelah seharian wat data cleaning.. huhu.. tapi tak clean habis lagi sebab masih ada lagi data yang belum diterima dari PBT. Almaklumla nak melayan 149 PBT(terkini) seluruh Malaysia.. So buatla perlahan2 n try kejar dorang sume ni seboleh mungkin. Aku dah setkan dalam jadual aku semua kerja ni perlu diselesaikan by next week (before 23hb).. so, 24hb aku leh buat kerja-kerja pengemaskinian SPP-II sebelum Bahagian Pemantauan Kewangan jana Laporan Perbelanjaan 2010.. Tahun ni kene pastikan perbelanjaan melepasi 95% dalam SPP... itu target aku.. harap dapat kerjasama yang kuat dari semua PBT.. Tapi aku bersyukur jugak sebab dapat kerjasama dari semua SUK Negeri.. senang skit n cepat skit kerja aku.. hehe.. tak kira la macam mana cara sekalipun.. janji kerja siap.. tul tak?

Tapinya...
yang buat aku tak tahan skang ni kesejukan kat opis ni yang tak dapat dibendung. macam mana la aku nak atasi aku pun tak tau.. dah berapa lapis aku balut badan ni pun aku dah tak tau... dah pakai blazer ditambah pulak dengan Pashmina... ermmmmm...still terasa sejuknya.. tangan n kaki aku ni dah rasa cam rendam dalam ais.. aper la sejuk sangat agaknya.. tambahan pulak cuaca kat luar yang tak berapa nak panas... tu semua la yang buat jadi sejuk..sejuk dan sejukkkkkkk... usik hidung pun rasa sejuk.. hahahahha... sabar yo la den... nak tunggu tengahari tengok jam tu ha baru jer kul 10.15pagi... lamanyaaaaaaaaaa lagi...

sejuk ke apa ke... kerja kene teruskan... kalau tak nanti tak siap... so, kesimpulannya tahan la dari kesejukan bekerja macam dalam iglu... hahahaha... okla, nak sambung kerja lagi... nanti aku post lain2 entry klu ada ilham yang datang. hehe

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.