Sunday, December 5, 2010

Selamat Pengantin Baru Ika dan Ismail

Salam..

erm.. hari ni seharian ke Banting
ada saudara sebelah abah kawinkan anak
so, kami pun pergi la menghadiri jemputan tersebut
cuaca punya la panas terik
ditambah dengan kesedapan air batu yang sedap
aku pun minum la... mana la nak baik batuk n selsema aku ni kan?
sendiri tanggung la kalau dah sendiri tak berpantang
bukan aku tak nak pantang
masalahnyer bila dah pergi tempat2 cam tu jadi pantang jumpa
nak2 pulak tengahari yang terik
lawannya air sejuk la
tapi aku tak minum banyak pun
buat syarat jer.. hehehe..
nak upload gambar tak der mood lagi
nanti2 la klu dah ada gambar nanti aku uploadkan
gambar pengantin yang ceria dengan baju sedondon hijau..
comel jer si Ika jadi pengantin..sweet. :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.