Friday, December 24, 2010

Tahniah Buat Amirah Asyura Rosli

Salam..

tahniah la buat adinda aku yang sorang atas kejayaan dalam PMR yang keluar semalam. Walaupun tak dapat straight A`s.. tapi itu usaha terbaik yang kamu telah lakukan. Usaha lagi untuk SPM yang bakal ditempuh 2 tahun lagi.. mmmm. kakaknya ni la yang pening kepala sekrang ni, sume benda dituntunya.. Entah bila aku janji ngan dia pun aku tak tau. Ni la penangan anak bongsu, janji ke tak janji ker dia kira sebagai janji jugak.. sesedap rasa jer dia tuntut itu ini dengan aku.. Mak n Abah aku lagi la pening melayan karenah dia ni.. Tapi tak per la.. dia sorang je yang sekolah. bukan ada orang lain pun lagi nak dilayan kat umah tu. Sementara dia nak membesar. sok dah besar panjang macam aku dah pandai cari duit sendiri, tak der saper nak kitorang layankan.. sebab tu la dia manja ngan kitorang ni.. so, layankan je la... Apa2 je la dik..... untuk kamu yang kami sayang... :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.