Wednesday, January 12, 2011

Hilang Demam Dengar Berita Gembira...

salam

ALhamdulillah, pagi ni rasa sihat dah..
malam tadi dah telan panadol 2x..
pagi ni rasa kepala ni ringan skit
mmm..
pagi ni nak citer skit
berita2 gembira yang diterima seawal pagi tadi

Berita pertama semua exam2 dan induksi aku dah lulus.
akhirnya, setelah beberapa kali aku mohon penundaan kursus induksi
ekoran dari masa yang bertindih dengan final exam ..
give up jugak selama ni sebab asal nak final jer.. dapat surat pegi induksi..
Alhamdulillah, harini keputusan induksi dah keluar...
so, pasni dah leh submit untuk pengesahan jawatan.
hope tak sampai 2 tahun ni leh sah jawatan yang skang..

Berita kedua.. yang ditunggu2 selama ni...
pagi tadi Jabatan aku ada meeting untuk pengurusan fail 2011
salah seorang member aku attend meeting ni..
dan...........
gembira tak terkata aku rasa
bila Pengarah Khidmat Pengurusan Jabatan aku memaklumkan
perpindahan secara berperingkat ke Putrajaya akan bermula
pada bulan Mei dah berakhir pada bulan Ogos...
Alhamdulillah...
lega rasanya.. tak lama lagi..
pasni tak payah nak berletih2an mengadap jammed ke KL setiap hari
dah dekat dengan rumah..

tu jer yg aku nak kongsikan pagi ni..hehehe
yang nyata..
hari ni hari yang mengembirakan... :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.