Friday, January 7, 2011

Menambah Koleksi Lagi...

Aduhai..
aku ingatkan aku dah berhenti dari menambah koleksi kad dalam wallet
rupanya tidak lagi......
baru je jap tadi aku turun g bank,
lalu kat watson masuk jap ronda2.
seperti biasa....
ader je la yang sebat dari rak2 barang tu...
menyebat barang2 keperluan tu ok lagi la kan
tapi yg satu ni aku memang tak bleh nak elak la..
dah lama aku tahan untuk tidak menjadi ahli kad watson ni
tapi akhirnya hari ni aku tewas jugak..
huhuhu...
ni kalau si Dura tau ni mesti dia geleng kepala
aper2 je la Kaksu dia ni.. suke buang duit sesuka hati
Wahai Cik Suhaila....
biler la nak berhenti buat benda2 tak faedah ni,
cuber la duit tu disimpan
memang la jumlahnya sedikit jer yg dilaburkan
tapi klu yg sikit2 tu dilaburkan untuk tujuan suka2 banyak kali
tak ke menggunung jadinya?
Kalau duit tu biar tinggi menggunung,
sok2 dah banyak leh la buat apa2 yg patut..
mmmm..
harap pasni tak der la aku buat benda main2 ni lagi




(Nila kad ahli watson yg aku register tadi dengan nilai RM12. Sabo je la aku ni kan?)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.