Tuesday, January 4, 2011

Hujung Minggu Bersama Keluarga

Hujung minggu haritu
kitorang 3 family pergi picnic kat PD
tak der buat apa kat umah
so, maklong aku nak bawak cucu2 mandi laut
kitorang pun join skali la..
berkumpul la 3 family.. maklong aku, makndah aku n family aku + ngan wan(nenek)
kitorang pergi PD pagi..
bfast kat sana..
pastu bagi budak2 kecik mandi manda sambil kitorang berlumba2 cari remis
huhuhuhu........ best... aku rasa rileks sangat time tu..
(lagi best klu orang tersayang ada skali) hehehe
kitorang habiskan masa setengah hari jugak la kat sana
kitorang gerak balik umah masing2 dalam kul 2 lebih..
jom tengok picture2 yg sempat aku upload kan ni
(aku malas nak upload sebab lama sangat nak tunggu dia siap upload.. huhu














No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.