Tuesday, January 4, 2011

Permintaan Ibu Mengandung.. huuhu

Salam

Nak masak ayam lom lembut lagi..
Meh aku ngomel kejap, sementara nak masak
teringat permintaan adik aku yg sorang kat pejabat tadi
"Kaksu, biler nak buat kek coklat lagi? dah lama kaksu tak bawak"
mmmm... alahai adik akak sorang ni
teringin nak makan kek coklat rupa ea.
Actly dah lama dia sebut swoh aku buat kek coklat lagi
aku tak berkesempatan je nak buat
dari sebelum dia mengandung lagi dia dah mintak
kali ni nampaknya kene la aku buatkan kek coklat tu
almaklumla orang tengah mengandung
nanti kang meleleh pulak air liur baby
ditambah pulak besday nya yang bakal tiba 10/1 ni nanti
so, hari ahad ni kene la kaksu dia ni buatkan kek hari jadi untuk NORADURA
takper..balik seremban nanti buat,
hari ahad balik putrajaya bleh singgah jap umah dia hantarkan
Kek Untuk Baby dan Ibu Baby..... :-)
hopefully tak ada apa hal la hari ahad tu nanti

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.