Friday, August 13, 2010

Akhirnya Aku Luahkan Segalanya...

Salam

Sekian lama tersirat dalam hati, akhirnya aku luahkan juga semalam. Bimbang disalah ertikan,aku buat keputusan untuk berterus terang. Sebelum jadi lebih celaru dan hati si dia panas membara, baiklah aku luahkan kegusaran yang melanda diri selama ni. Sekarang diri ini rasa lega sangat kerana dah tak ada yang tersirat dihati lagi. Kini aku yakin si dia mengerti dan memahami sangat2 kenapa aku jadi begitu selama ini. Percayalah, bukan diri ni tak memahami tapi ada yang menggusarkan fikiran dan hati. Moga kita sama2 kuat untuk menghadapi dugaan dan cabaran perhubungan ini. Buat si dia yang bertahta di hati, terima kasih atas pengorbanan yang terlalu banyak untuk diri ini. Semua tu akan dijaga sebaiknya untuk hari ini dan masa depan.. InsyaALLAH :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.