Thursday, August 12, 2010

Boringnya sensorang....

Salam

Erm, dah hampir 3 bulan aku duk sorang2, baru semalam aku rasa boring dan sunyi.. selama ni orang tanya aku ok ke duk sorang? tak boring dan sunyi? aku tak pernah rasa semua tu selama ni. sungguh.. aku rasa selesa sebab tak ada orang tau aku gembira ke sedih ker. aku sorang je yang tau. Aku rasa selesa sendirian..tapi petang semalam, bila aku duduk tunggu azan maghrib untuk buka puasa, aku terasa sebenarnya aku keboringan dan kesunyian. cuma mungkin selama ni aku tak fikirkan semua tu.tetiba rasa cam duk kat perantauan lak. haha.. lawak pun ada..Baru sekarang aku akui yang sebenarnya rasa sunyi dan boring tu ada dalam diri aku. cuma aku tak fikirkan semua tu,aku fikir positif jer selama ni. Maka positif dapat mengatasi rasa sunyi dan boring tu. Apapun aku kene tempuh jugak. Ni pilihan yang aku buat.. Mungkin baru2 puasa ni je aku rasa cam tu kot. Harap harini n seterusnya aku tak rasa sunyi lagi. Mudah2an...InsyaALLAH

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.