Monday, August 16, 2010

Tahniah Sana Sini Buat Sahabat2ku.......

Salam...

lamanya tak berkesempatan nak mengomel dalam keadaan tenang macam ni
actly tak tau nak buat apa malam ni,
jengok kat luar hujan baru berhenti
badan rasa letih maybe sebab dari jam 4.00 pagi tadi tak rehat2 lagi sampai sekarang
cuma mata ni belum nak terlelap lagi, so.. ngomel la kejap
malam ni aku nak sampaikan ucapan tahniah untuk sahabat2ku di mana2 saja

Tahniah Buat Izzah dan Suzy atas kelahiran cahaya mata pertama kalian..erm, khabarnya baby girl... tak kisahlah, janji kehadiran si comel menambah seri dan mengukuhkan rumah tangga yang dibina..Tahniah juga kepada Officemate aku kak linda atas kelahiran cahaya mata kedua.. baby girl jugak.. Tahun ni ramai babygirl girl yang lahir.. last year member2 aku ramai yang dapat baby boy.. hehe..Sume tu rezeki ALLAH dah kurniakan kepada kalian.. Syukur Alhamdulillah..

Tahniah juga buat Irma, Sharul dan juga Khairul...kalian bakal bergelar ibu dan ayah... Buat Irma, kak su doakan moga semuanya selamat. Jaga diri baik2 dan jaga kesihatan. Buat Khairul, tahniah pada kalian, seronok dengar sahabat2 bakal menimang cahaya mata..Tahniah juga buat sahabat baik aku,Sharul... Bakal menimang cahaya mata pertama insyaALLAH hujung tahun nanti.Moga semuanya selamat. Tak lupa tahniah untuk Yan, x officemate kat SAINS dulu, tahniah bakal menimang anak kedua.. akak doakan kesihatan Yan.. Thanks sebab still ingat akak lagi.

Waiting for khabar gembira dari Kak Mai dan Zizi plak lepas nie... hehehe... confirm anak akak comey macam saya... huhuhu.. :-p

Rasanya setakat ni dulu ucapan tahniah buat sahabat2ku.Nie yang dapat khabar berita dalam masa terdekat ni...Hopefully pasni banyak lagi dapat khabar gembira.. thanks pada sahabat2 semua sebab masih ingat pada aku walaupun kita dah tak kerja sama lagi...Rindu korang sumer...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.