Monday, March 7, 2011

Happy Monday...

Salam...
Asal hari Isnin je rasa malas sangat nak bangun pergi keje
maklum la da 2 hari cuti.. hehe
Hari ni masuk ofice tak rasa berat sangat walaupun ada keje yang menanti
sebab last friday aku dah settlekan banyak benda juga.
so, harini tak der la nak terkejar2..
gambar sume dah siap cuci.. tinggal nak buat write up tentang tandas2 yang menang haritu je
write up pun da ada. Curi n cedok dari Buku Anugerah Tandas Bersih 1Malaysia 2010 haritu jer. Benda yang sama.. Cuma nak buat dalam bentuk yang lebih cantik n menarik untuk bacaan orang ramai..

keadaan di pejabat..
Nampak tenang jer.. orang kata Monday Blues... sume orang layan perasaan masing2 sambil buat kerja nampaknya. Saya? Kesejukan.. sambil2 ni minum nesvita... nak kurangkan rasa sejuk.. huhu..

nesvita 3 in 1... sarapan pagi saya bersama 2 keping roti


Sentuh persiapan perkahwinan skit...
Mmmmm...88 hari lagi menjelang tarikh bersejarah kami. Harini saya update Kad jemputan..Calling2 ngan person incharge..Saya dijanjikan untuk tengok design kad jemputan kami dalam masa sehari dua lagi. Hope everything ok... tak der masalah.

88 hari lagi....

rasa sampai sini dulu buat masa ni. Nanti ada kelapangan, saya update cerita tentang cermin mata baru saya .. hehe...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.