Tuesday, March 29, 2011

Sepetang di Taman Saujana Hijau

Salam dan selamat malam semua..
mmmm,malam ni rajin la pulak nak mengomel kat blog..
agaknya sebab dah berkilometer jalan petang tadi kot
malam ni saya nak citer pasal pegi jalan2 petang tadi
balik kerja petang tadi saya ke Taman Saujana Hijau
bersama kakak opis saya yang tinggal dekat ngan umah saya
konon2 nya nak g jogging da... tapi pancit di tengah jalan,
so, jalan je la nampaknya... rasanya harini berjalan ada 5km kot.
panjat bukit, turun bukit.. sampai tersesat kerana keletihan..
sesat nak cari jalan pulang.. hahahaha.. lawak je kan.
selalu saya pandang je taman tu dari rumah saya
akhirnya harini kak mizan bawak saya ambil angin petang ke sana
dia selalu pegi dengan housemate nya
permandangan nya cantik..
tapi saya tak larat nak habiskan satu pusingan
besar n luas sangat kawasannya
yang paling best saya dapat tengok permandangan umah saya dari atas bukit itu.. jom layan gambar umah saya yang sempat saya snap dalam termengah2 tadi dari atas bukit kat Taman Saujana Hijau.. hehehe





No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.