Monday, March 7, 2011

Pesona Pengantin April 2011

tak sia2 rasanya saya merembat Majalah Pesona Pengantin kat bawah tadi. Saya memang menjadi pembeli tetap semenjak penghujung tahun lepas. Bukan apa, mencari idea dan ilham untuk persiapan majlis perkahwinan nanti, disamping menambah pengetahuan mengenai alam rumahtangga yang bakal ditempuhi tak lama lagi.

Sebenarnya nak cerita kat sini, kepada bakal2 pengantin silalah beli keluaran terbaru Bulan April 2011.. banyak info berguna yang boleh memudahkan dan melancarkan persiapan perkahwinan anda semua. Yang paling penting ada tersedia Senarai Semak Perlahwinan yang saya rasa cukup lengkap disamping persiapan2 mental dan fizikal menjelang hari perkahwinan. Keluaran bulan ni saya rasa amat sesuai kepada bakal2 pengantin yang akan mendirikan rumah tangga dalam masa 2 atau 3 bulan dari sekarang.

So, apa lagi.. jagan terlepas keluaran bulan April 2011..(Buat promosi pulak kan? hehehe.. Bukan apa, ilmu tu elok la kite kongsi sama2 betul tak?). Semoga anda semua mendapat kebahagiaan selamanya.. InsyaALLAH...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.