Tuesday, March 22, 2011

Siap juga Dokumen Sebutharga Saya

dah beberapa hari saya tak jenguk blog ni
sibuk skit dengan kerja
mengadap PC untuk siapkan document sebutharga
alhamdulillah,
semalam semua dah selamat ke unit perolehan
tunggu masa untuk diiklankan..
lega rasa hati ni..
satu SKT untuk tahun ni dah lepas.. hehe

sekarang ni..
saya ada satu masalah..
PC saya dah bengong.. tidakkkkkkk..
habis network orang lain masuk kat PC saya..
banyak dokumen dalam PC ini..
at last..
semalam kirim pada member beli external hard disc kat low yat.
pagi ni nak transfer, x boleh la pulak
kene install dan log in as administrator...
mmmmmm.. terpaksa panggil Orang Unit ICT untuk install dan log in
sesambil tunggu tech ICT ni sampai...
ni yang saya menggodek blog ni...
cepat la sampai harapnya dik.. akak risau PC ni meragam
sebelum ni dah banyak PC meragam kat opis
hanya PC saya je yang belum buat hal lagi
tu yang menambahkan kerisauan saya...
Dokumen nya dah tak tertanpung oleh pendrive..
mmmmmmmm...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.