Friday, February 19, 2010

Aper je nak buat tengahari nie....

salam,
aper nak buat lagi tengahari nie?
nak g jalan2 kat bawah malas plak rasanya,
ngan keadaan cuaca yang tak tentu skang nie.
nak g cari kengkawan kat deparment lain lagi ler malas.. uhuhu
tadi bebudak opis ajak g merayau2 aku tak ikut..
aku ni bukan nyer kuat merayau sangat pun
klu tak betul2 tak der maknanya aku nak keluar tanpa tujuan..
klu da malas aper lagi.
at last duk ngadap depan pc nie la
nak makan aku da makan tadi
owh yer.. teragak nak main game la..
tapi tak per.. aku nak mengomel skit dulu kat sini..
hehehehehehehehe..

petang ni aku ader perjumpaan dengan KP
semua warga opis aku..
ader perjumpaan dengan KP
semperna pelancaran kempen 5S dan
penyampaian hadiah pertandingan Bowling aritu..
braper hb bulan tah aritu kat IoI mall puchong..
aku joint gak tu..
hopefully sektor teknikal menang ler..
penat aku sakit2 tangan aritu.
maklumla da lama tak main bowling.
dulu masa kat opis lama aku kaki main bowling.. huhuhu
sejak keje opis baru ni, ni la 1st time aku main bowling smula..
tak sabar nak tunggu keputusan ptg nanti..

aku nak ucapkan selamat berhujung minggu buat kawan2ku semua
best kan.. kejap je da jumaat...
erm, sekarang ni masa kejap jer berlalu...
tak sedar seminggu tu akan berakhir...
dan aku rasa baru je melangkah ke tahun baru..
sedar tak sedar bulan februari dah hampir meninggalkan kite
oh tidak........
maknanya umor aku pun makin cepat la bertambahnya...
makin tua da rupanya....
erm, betul kata class mate aku kak mala..
kite kene perlu sentiasa perasan diri kite mude..
untuk kite kekal muda... hahahahha
lawak ar kak malam nie...
tapi kak mala slalu buat aku senyum sensorang..
dulu memula aku takut nak kawan dengan dia
maklumla kak mala ni dulu lecturer aku kat Poli
skang ni da jadi class mate plak
susah gak memula dulu..
aku asyik duk panggil cik mala jer..
da tu nama yang aku sebut dulu time belajar
at last skang ni da biasa
da bleh gurau giler2 la samer2
nway... thanks to kak mala..
slalu menceriakan hidup saya bila saya tak der mood nak study...
huhuhuh...

erm, ok la... aku nak main game jap..
nti tak dapat main lelama..
kul 2.45pm nak g Dewan da

selamat berhujung minggu buat semua...............

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.