Thursday, February 4, 2010

Minggu yang agak memenatkan :-)

da berapa lama aku tak usik blog aku nie.. sibuk skit...mgu ni naik keje dari selasa sampai skarang ni baru aku berkesempatan nak bukak blog.

selasa naik keje aku kene g pelancaran OSC online.. .. petang on the way balik umah bos aku msg suh g key-in projek RMK-10 kat ICU JPM semalam.. erm, mujur skang nie dunia ICT.. maklumat dihujung jari la katakan.. aku da la balik tak der bawak aper2 maklumat untuk Program RMK-10... erm.. sabar je ler... at last bos aku emailkan maklumat program tu kat aku...tapi still ader gak lagi dokumen yang tertinggal.. erm.. terkejar2 aku dibuatnya semalam..

semalam satu hari aku kat ICU... duk key-in program RMK-10.. alhamdulillah sume senarai aku da siap key-in... skang ni tunggu kelulusan dari kementerian jer.. hopefully tak der masalah ngan data-data yang aku da masukkan tu...

rehat skit balik keje semalam.. da settle sume keje... pagi tadi masuk opis.. da dapat berita audit nak datang plak... aduh........ letihnya terasa.. bukan aper.. aku tak der maklumat lengkap . person incharge untuk agihan budget da g out station. person incharge ni plak jenis yang sume dia simpan sorang.. so, yg tinggal kat pejabat ni tak der saper yang tau sangat.. aku tau skit2 jer.. setakat budget keluar dan masuk tu aku tau ler..details lagi aku tak tau.sebab aku tak pernah dimaklumkan sebetul2nya..aku cuma tau belanja yang telah dibuat oleh setiap negeri jer.. ni pun aku tau atas usaha aku sendiri mencari maklumat dari dalam fail n contact semua state... erm, aper la aku nak jawab nie.. big boss pun risau.. dia da la baru masuk awal tahun aritu.. lagi tak berapa familiar ngan sume nie.. pagi tadi sampai je terus ngadap big boss dulu... tapi aku da terangkan kat boss aper2 maklumat yang aku ader.. so, kami terpaksa menanti audit datang dengan maklumat setakat yang ader jer ler.. boss kata dia nak contact personally person incharge.. lega skit rasanya.. klu tak risau aku.. tau je la audit klu datang cam ner kan?

sambung lagi nanti .. nak p solat jap.. da dekat kul 4.. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.