Wednesday, February 10, 2010

Mengantuknya ...

mengantuk... dari pagi tadi aku mengantuk je.. apasal jadi cam ni aku pun tak tau.. seingat aku mlm tadi aku tido cam biasa je.. malah lebih awal rasanya... terlebih tido ke aku nie? ehehehe...

erm, aku nak mengomel jap la. untuk hilangkan ngantuk aku ni.. arini tak der nak buat aper.. duk rileks2 jer.. main game, godek internet.. tu je dari pagi tadi... borak2 ngan kengkawan yang online.. erm, penat juga kalau tak der buat aper... aper nak cerita petang2 nie ye?

mgu ni ader lagi 2 hari.. hehe.. kejap je masa berlalu.. seminggu tu macam sehari je aku rasa skang nie... sekejap da petengahan bulan februari.. tak sedar sebulan tu berlalu pergi. Mgu ni ari jadi mak. 14hb Februari. Apakah hadiah hari lahir buat mak tahun nie? hehehe.. Inilah insan yang menjadi teman, sahabat dan paling penting insan yang melahirkan aku kedunia.. insan yang mengetahui dan memahami setiap detik hati anaknya yang sorang nie. terima kasih mak atas segalanya. Yaya sayangggggggggg mak..

aper lagi nak story nie?

ha.. yang paling best n rasanya akan buat aku jadi tak mengantuk ialah...... hehehe. Adalah diumumkan.... minggu ni aku tak der kelasssss...... hhahahahahaha.. rehat sungguh la nampaknya sampai hari selasa....huhuhu... tapi aper nak buat cuti lelama nie? nak g jalan rasanya... tapi tak tau nak g mana :-( member pun tak der..sume sibuk dengan family and aktiviti bersama orang2 tersayang... x per la.. tak bleh kacau.. hehehe..

okla.. tak der idea nak taip lg wat masa nie.. jumpa di lain entry... :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.