Tuesday, February 16, 2010

Seharian Ke Melaka Bandaraya Bersejarah..

salam, bunyi tajuknya biasa jer... tapi yang menjadi luar biasa bila aku pergi dengan best fren aku salwa.. erm, setahun aku tak jumpa ngan dia.. dia cuti separuh gaji kerana melanjutkan pelajarn... akhrnya dia g gak sambung blaja.. patutnya dia wat diploma samer ngan aku dulu. tapi time tu dia nak tumpu pada kerja dulu... dia da dapat keje time tu.. huhu.. nway awa, along ucapkan tahniah atas kejayaan awa menamatkan diploma baru2 ni..walaupun blaja ngan budak2 mude, tapi awa stay cool je selama setahun nie.. nampak mcm makin mude jer.. heehehe..

semalam pagi2 kami da bertolak.. aku g amik awa kat PD then terus gerak ke Melaka.. cadang kami nak merayau satu melaka.. tapi korang nak tau aper jadi? kami jalan2 sekitar banda hilir jer.. panasnya cuaca tuhan je yang tau.. kami da tak larat nak ke tempat lain.. nak g JUSCO yang baru buka tu pun tak larat.. kami cume menghabiskan masa di Banda Hilir dan merayau2 dalam Dataran Pahlawan jer..kul 12 lebih kami turun dari kota a'famosa dan lunch kat dataran pahlawan. nak naik menara taming sari.. punya la ramai orang... malas nak tunggu turn..at last kami ronda2 dalam dataran pahlawan n kul 3 macam tu kami balik...... owhhhhhhh.. penatnya semalam.. tapi yang tak bestnya balik terus dapat selsema... sengau suara sampai arinie.. huhuhu...



No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.