Friday, February 19, 2010

Ku Ingin Selamanya....Ungu

tetiba rasa best lak dengar lagu ni...
ni lagu2 peninggalan k.ila sebelum dia berangkat ke Sabah aritu
aku duk layan dengar pagi ni.. hhahhahaha....
bukan aper.. aku rasa cam ngantuk je pagi ni..
Dura cuti.. sha pun cuti...
tinggal aku sorang je kat opis nie..
aku pun godek ler PC aku..
jumpa lagu2 yang k.ila savekan dalam pc aku
aper lagi.. aku pun layan ler lagu2 k.ila nie...
sedap2 gak lagu kumpulan Ungu ni bila dengar betul2..
bahasanya indah...

sesambil tu aku pun tinjau dalam beg,
ada buku computer programming rupanya,
cadangnya nak belek2 buku nak recall aper2 yg patut,
aku bukak buku pun tak datang mood nak study..
mgu ni ader test computer programming..
tak tau sabtu ke ahad..
tapi aper je nak study?
computer programming bukan perlu baca..
perlu faham dan buat program dalam kelas terus..
huhuhu... moga2 aku dapat wat cam selalu blaja dalam kelas..

aper nak bebel lagi nie?
idea lom dtg...
klu ader idea nanti aku bebel lagi..
hehehehhe...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.