Wednesday, February 24, 2010

Handphone aku rosak................

salam dan selamat pagi...

sedihnya aku pagi nie.. :-((
handphone aku rosak
aku sedar masa nak offkan alarm phone pagi tadi
tekan2 jer.. skrin hp aku terus bengong mcm tv takder siaran..
pastu terkelip2 lampu dia kejap padam kejap on
apa je perasaan aku time tu?
rasa nak nangis jer...
naper la ko buat hal pepagi ni hp..
aku try tekan keypad lagi..
keluar plak skrin mcm keputusan x-ray kite buat kat hospital tu
adusssssssssssssss...
naper wat aku mcm nie wahai hp?
aku try off...
bila on semula, still mcm tu jugak....
kali ni da makin parah plak nampaknya..
tak lama lepas tu, mcm2 warna abstrak keluar kat skrin tu
langsung tak dapat tengok aper da..
aku kira, tamatla sudah riwayat HP aku tu...

at last aku pinjam hp mak..
sementara aku nak g beli hp baru..
aduhhhhh.. ader je jalan nak keluarkan duit ni..
erm, tak per la...
nak buat mcm mana...
hp ni penting...
kene la aku g beli hp balik keje petang nanti..
beli yang biasa2 je la..
beli hp mahal pun tak bleh jamin tahan lama..
aku baru pakai hp ni 2 tahun...
huhuhuuhu...
nak buat mcm mana.. dia da mengajuk ngan aku..
kene la cari hp baru...

aperpun thanks kepada hp aku ni
sebab da banyak berjasa kepada aku..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.