Thursday, January 28, 2010

Rasa nak g bercuti plak tetiba........

Salam.....

Alhamdulillah, semalam da settle aku nyer induksi khusus.. tinggal lagi induksi umum jer. menurut erma yang jaga bahagian peperiksaan dan latihan tu kata.. nama aku ader dalam senarai kursus induksi bil 1/2010 nanti.. hujung bulan 4 klu tak silapnya.. erm hopefully kali ni final exam aku tak kene pada tarikh tu.. bukan aper.. last session aku terlepas induksi ni sebab aku ader lagi 2 paper final yang tak settle masa tu. klu tak da settle da sume induksi aku. huhu..

tutup cite pasa induksi. aku rasa cam nak g bercuti jer tetiba.. tapi tak tau biler n nak g mana.. lama aku tak g jenjalan.. seingat aku, last aku g jenjalan ngan kengkawan awal tahun 2009 yang lalu.. aku g Bukit Tinggi... erm, lamanya aku tak g jalan... Ni mesti pegi jalan balik... mana yer nak pergi.. dulu aku selalu g melaka.. merehatkan minda kat sana sambil2 g shoping. Melaka tak sesak sangat macam KL. KL nak cari parking je da buat mood hilang.. huhu. Melaka kan banyak tempat n permandangan yang menarik.

teragak jugak nak g naik roller-coaster .. kene g genting, tak pun g times square.... erm, bagus gak ni.. lama tul aku x g.. rasanya zaman2 blaja dulu last aku g genting. tu pun ngan family.. sejak keje tak g pun .. Tapi klu nak g main2 ni g sorang2 tak der maknanya... tak seronok..

k.ila pulak ajak datang sabah.. nak bawak g Karambunai... best tu.. tapi tak leh nak janji.. ingat nak g dalam bulan 6, tapi k.ila nak balik cuti ke semenanjung plak.. erm, tgu la nanti.. ader rezeki insyaallah sampai.. nak g sabah ni kene set betul2.. bukan nak g balik hari... nanti ek k.ila.. klu su ader masa yang sesuai.. insyaallah su sampai sana.. tak g tahun ni lain2 kali pun boleh.. janji k.ila ader sana nak bawak su g jenjalan... huhuhu.. k.ila kan ader projek 5 tahun kat sana.. banyak g masanya.. hahaha..

nak g cameron ngan k.mai... terus membeku... tapi dimaafkan sebab k,mai ader urusan yang lagi penting.. urusan masa depan dia.. hehe.. tapi nampaknya terpaksa dibatalkan la memandangkan dia nak menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi.. banyak persiapan yang dia kene buat untuk majlis nyer nanti.. so, buat kak mai.. tak yah la ajak saya g cameron k.. akak g ngan abang yo la nanti.. hahaha.. ( tak sabar nak tgu kat dorang ni.. hik hik hik.. )

okla.. nti sambung g..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.