Thursday, January 7, 2010

Bestnyer Kalau dapat g Jalan...

pagi ni aku tak der keje... hehe... tadi duk baca buku, ngantuk plak rasa membaca pagi2 ni.. almaklumla dalam kesejukan aircond ni... sume orang mesti faham mcm mana rasanya.... ni aku nak ngomel jap kat sini... haha

dengar budak opis membualkan isu kes pembunuhan kejam kelmarin di Gemencheh, Negeri Sembilan... aku tertarik dan terus bukak harian metro online.. sejak sehari dua ni aku memang tertarik nak tau perkembangan terkini kisah pembunuhan kejam tu... nak2 lagi dengar dorang kata kepala yang hilang tu dah dijumpai kat shah alam.. lagi la aku terus ngadap PC aku nie... huhuhu

da settle baca aku duk tengok artikel2 lain... aku tertarik kat ruangan variasi... banyak tempat menarik dalam dunia ni kan? especially dalam malaysia.. seronoknya klu dapat g jenjalan bila da penat2 asyik keje je.. lama da aku tak g jenjalan... oh ya.. actly aku plan nak g jalan ngan kak mai ujung tahun lepas... tapi plan kene cancelled.. sebabnya kak mai nak wat preparation untuk majlis pertunangan dia. (takper kak, urusan masa depan akak ni lagi penting dari adik akak nie...hehe.. saya tumpang gembira dengan kebahagiaan akak )

aku tengok artikel tentang Bali tadi.. rasa cam tenang dan menyamankan je Bali ni..banyak sangat tempat2 menarik kat sana. bila aku dapat ke sana agaknya? tapi kekadang takut gak.. sana macam2 berlaku.. hehe.. banyak g tempat menarik yang boleh dikunjungi tul tak? takper la.. ader rezeki dan sampai masa yang sesuai.. mana tau dapat plak terbang ke sana kan?

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.