Tuesday, January 5, 2010

Seharian Rasa Sengsara Akibat Kesejukan...

salam..

erm, arini aku rasa sengsara sangat la g keje... mana tak nyer... sejuk giler tempat aku... aircond tu betul2 kat bawah tempat duduk aku... da tak leh tahan.. semalam balik da rasa cam nak demam.. lepas maghrib aku terus tidur.. kul sepuluh baru terjaga n selesaikan apa2 yang patut..

pagi tadi bangun , badan rasa ok... sebab malam tadi aku da selimut tebal2.. hehehe... aku pun g la keje.. sampai opis ok la... aircond tak berfungsi lagi.. masuk kul 10pagi.. aku da tak leh tahan... selesema da datang menyerang... mujur demam tak menyerang sekali... tapi aku kejap2 terbersin.. aduh... mcm tu je la keadaannya sampai la ke saat ini... harap2 esok selsema baik lah.. esok aku ader meeting dengan bos baru yang masuk semalam tu... lagipun esok meeting 1st untuk tahun ni.. mcm mana pun kene attend meeting tu... huhu

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.