Monday, January 4, 2010

Moga 2010 membawa sinar baru dalam hidup ini...

salam,

pagi2 lagi aku nak mengomel tadi.. tapi ader plak hal nyer nak kene settlekan...
pagi ni aku sampai opis lewat..huhu.. kul 8 baru sampai... bukan aper.. accident dalam highway seremban KL tadi... ader 3 tempat accident.. dekat2 jer... banyak kereta yang terlibat....tapi kesian dengan mereka2 yang terlibat... da la arini 1stday kerja tahun baru... da ditimpa bencana...

erm, selamat kembalik bertugas buat sahabatku.. cik salwa yg cute... setahun da cuti dari bekerja kerana melanjutkan pelajaran... moga semangat baru datang bersama tahun baru ni yer.. along doakan awa cepat dapat jadi Penolong Jurutera .. hik hik hik

erm, arini start kerja di tahun baru... pagi2 lagi... bos baru da sampai.. hehehe...aper lagi.. sesi perkenalan pun bermula la ... kawan abah rupanya... tapi nampak garang jer. huhu... namapun bos kan? mesti la nampak garang.. klu tak nanti staff tak takut pulak.. huhuhu.. moga situasi kerja lebih menyeronokkan di tahun baru ni...

aper lagi nak celoteh nie? dipendekkan cerita moga tahun ni membawa sinar yang lebih terang dalam hidup aku... moga semua hajat2 ku selama ni termakbul... moga tahun 2010 ni datang membawa perubahan besar dalam kehidupan aku..Moga aper yang aku ada hari ini berkekalan selamanya... hope so.... InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.