Sunday, January 17, 2010

Seharian dengan 'Visual Basic'

salam.........

erm,... arini aku rasa nak pitam sebab seharian duk ngadap kelas 'programming'... huhu... dari pagi sampai ke petang tadi ... itu je yang aku hadap... seingat aku ader 4 latihan yang aku kena buat dalam kelas tadi... lect aku tu tak payah nak cakap la... sume tugasan nak cepat... tak bleh tahan...tapi dia baik... klu tak faham tanyer jer .. confirm dia akan tolong... tapi walaupun terkejar2, aku suke subjek ni... cumenya... da tua2 ni ingatan tak berapa kuat lagi da.. hahaha... sume nak kene ingat setiap proses dari satu step ke satu step yang berikutnya.klu tak ikut step, tak jadi hasilnya.......tu yang payah skit tu..

punyer la penatnya aku memerah otak buat programming tadi, tengahari tadi aku leh terlelap jap kat surau .. huhu.. memula tu susah gak nak tido, tapi bile sumer member2 aku dah lelap, aku pun tak sedar bila aku lelap same.. haha.. memang rasa letih sangat otak nie.. petang tadi sambung lagi... sampai time nak balik tu, rasa penatla yang teramat sangat.. rasa tak larat je nak memandu balik Seremban.tapi aku gagahkan jugak...

erm, skarang da rasa hilang penat... tu yang aku mengadap PC ni kejap.. hehe.. ok la... aku nak g siap2 keperluan untuk ke pejabat besok... jumpa lagi........

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.