Monday, January 18, 2010

salam.......

salam...

pagi tadi ader sorang member aku tegur aku masa aku nak naik lif... dia kata nampak ceria sangat ari isnin nie... hahahhahaha.. rahsianya? hanya aku je yang tau... tak ada saper lain yang mengetahui...

arini aku sampai je opis terus ngadap PC.. buat minit mesyuarat meeting jumaat lepas.. malas nak tangguh lagi.. nanti banyak keje lain yang datang.. esok pun da ader satu lagi keje baru.. nak buat editing untuk borang audit kebersihan tandas di PBT... kalau tak siap minit arini, sok da jadi 2 keje plak... huhuhu..

alhamdulillah menjelang tengahari tadi bos aku da semak.. tinggal nak tunggu big boss tandatangan pengesahan jer... yang penting dah settle.. tak ader sebarang perubahan.. skang just tunggu discussion untun borang audit besok pagi jer... :-) lega aku...

menjelang tengahari tadi bebudak kat opis aku sibuk dengan pencarian gambar makanan.. erm, macam2 gambar makanan yang lazat2 dorang jumpa. ader pertandingan plak kat jabatan aku nie. actly aku puasa arini..sedap gak dengar macam2 masakan dorang ni.. tetiba tekak aku rasa cam nak makan kek coklat jer.. erm, bila nak buat ye? tunggu weekend la nampaknya.. weekday ni rasa cam tak sempat jer kot nak buat.. weekend ader masa skit nak siapkan bahan n buat...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.