Wednesday, January 6, 2010

Meeting dari Pagi Sampai Petang

Salam... huhu

arini bz je jadual kat opis.. ingatkan tengahari tadi nak mengomel jap kat blog.. tak sempat.. sudahnya mengomel kat umah je kejap..

arini pagi lagi ader meeting .. perjumpaan pertama ngan bos baru n serba sedikit pasal perjalanan organisasi untuk tahun ni... erm, tak tau la tahun ni jadi cam ner plak organisasi kat pejabat aku tu.. tengok je la...

abis meeting aku balik tempat aku tengok email dari Kementerian Alam sekitar Sabah dah masuk.......fuhhhhhhhh, lega... bukan aper .. dari bulan november 2009 rasanya aku menanti kedatangan email ni... sampai gak akhirnya... Thanks Pn Adele... kerana memberi kerjasama yang segera dengan saya... hehe... (pagi tadi call smula ingatkan dia mintak sebelum masuk meeting).. So, da terima laporan perbelanjaan untuk PBT negeri sabah.. aku aper lagi.. terus update dalam PC n key-in belanja dalam SPP... lega aku rasa... akhirnya dapat aku kumpulkan untuk satu malaysia nyer report... tahun ni bahagian aku tak habis belanja 100%.. just around 90%++ jer... hope 2010 boleg belanja sepenuhnya...

tengahari rehat jap makan... petang sambung smula keje... Bos ajak masuk skali buat persediaan untuk Senarai Projek RMK-10... 3.30pm.. masuk bilik meeting... bincang punya bincang... at last aku balik kul 6 petang tadi... sian kengkawan aku yang dtg samer satu kete ngan aku. da la mgu ni aku tak bawak kereta.. mujur dorang tak tinggalkan aku.. puas dorang tunggu aku dari kul 4.30pm sepatutnya balik.. erm,mujur dorang sume memahami... so, masing2 balik opis masing2 n sambung buat kerja dorang gak... hehe.. erm, cam ni la g keje reramai... saper ader hal.. kene la yang lain duk menunggu.....

mcm ni la serba sedikit perjalanan kerja aku arini kat opis.. rasa cam letih sangat.. bukan letih sebab buat kerja.. letih sebab memerah otak berfikir untuk dapatkan Data- data dan maklumat perancangan untuk peruntukan RMK-10.......ok la.. dari tak der kerja nak buat lagi badan sakit2....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.