Saturday, January 9, 2010

Selamat Pagi

salam.......

erm, pagi ni pepagi lagi aku da bangun... terjaga kul 4 tadi terus tak leh tido... x tau naper... aku tak der la pulak tido awal pun mlm tadi.... ye tak yer aku pun bangun... tengok TV.....huhu... orang len sume sedap tido....

tapi tengok tv nyer tak lama... tak der aper yang menarik perhatian pun.. aku masuk bilik smula n baring2.... merenung hari esok dan seterusnya..... hmmmmmm..tapi aku pun tak tau aper aku pk..hahaha... menung punya menung aku dengar orang azan suboh..... la.. kul 6 da rupanya....... aku pun terus bangun n cari bilik air......
lepas sembahyang tadi la aku duk ngadap internet jap... erm, klu ngadap internet ni kejap je masa berlalu.. ni da dekat kul 8, so.. aku nak kuar dulu k. nak ke dapur... klu weekday aku singgah je jengok dapur... sume mak da selesaikan...weekend je aku berpeluang meluangkan masa ke dapur :-) hehehe..( sementara masih single ni leh ar wat cam ni.. da kawin ti tak dapat de..sendiri kene ingatla :-) )

jumpa lagi ......

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.