Friday, January 15, 2010

..................

da braper hari da aku tak der mood nak menaip dalam blog nie.. klu ader pun aku paste je artikel yang aku rasa agak menarik dari email tu.. huhuu.. minggu ni aku rasa cam tak der mood skit je..

ni pun time rehat aku tak tau aper nak buat. ader lagi lebih kurang satu jam sebelum mula kerja semula. tak tau aper nak buat.. dengan pejabat yang sejuk teramat ni . aku pandang je PC nie..bukak email sume mcm tak der yang menarik hati jer. member2 sume sibuk ngan aktiviti masing2 depan PC mereka.. takkan aku nak p kacau dorang plak.. naya nanti..

so, aku pun menaip la kat sini... tapi tak der idea.. erm, betul2 hilang idea tengahari ni.. nak kongsi cerita pun x der aper yang menarik dapat aku fikirkan saat nie yang boleh dikongsi ngan kengkawan sume.. rasannya nak sign out dulu la.. aku na p solat jap.. g pun kul 3 aku ader meeting unit.. aku nak wat aper2 persiapan yang patut untuk bawak masuk petang nanti... jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.