Thursday, January 21, 2010

Aktiviti Sepanjang Hari

salam dan selamat pagi....

pagi ni rasa kurang skit demam aku... da 2 ari aku demam.. tapi semalam petang balik keje rasa tak larat sangat. aku mandi then baring.. at last aku tido dari kul 7.30pm rasanya.. sedar2 tengok jam da kul 11 lebih.. da malam rupanya.. badan aku rasa tak sedap je sehari dua nie...agaknya maybe sebab cuaca yang panas sangat.. ingat petang ni balik aku nak cari air kelapa...

semalam satu hari terkejar2 aku dibuatnya.. pagi sampai pej kene g putrajaya.. ader latihan untuk sesi kemasukan data SPP-II bagi senarai projek/program bagi RMK-10... sampai tengahari... tengahari aku singgah makan ngan kak Najwa kat Tamana Warisan.. da makan sume baru aku balik opis...

sampai je opis bos mintak tolong sedaikan justifikasi untuk penolong pegawai senibina da juruteknik senibina.. erm, dia da bagitau aku mintak tolong buat sehari sebelum tu.. tapi tak sempat nk mulakan lagi... so, masuk je opis terus discuss ngan bos jap then aku pun mulakan la buat justifikasi.. huhuhuu...

alhamdulillah... pagi ni bos masuk, bos kata justifikasi tu sume diterima oleh big boss.. syukur... hehehe... risau gak klu tak setuju... kene fikirkan aper lagi justifikasi yang sesuai.. huhu... skang keje aku da settle... arini tak der keje sangat.. just nak wat preparation untuk pembentangan borang audit tandas yang akan bos aku present depan TKP pagi besok... hope.. borang ni pun nanti akan dipersetujui oleh TKP... hehehe....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.