Friday, July 2, 2010

Kursus Induksi Umum Bil 1/2010 Kump 1 (Gred 27 - 41 )

salam..

erm, baca tajuk kat atas sume orang tau
kene pegi kursus induksi 11 hari...
lamanyaaaaaaaaaa
rasa cam tak nak pegi pun ada
tapi nak wat cam ner?
syarat wajib ni, kalau tak nanti tak sah jawatan..
kali ni pegi induksi tak der member
member2 opis sume dah pegi haritu
aku tak pegi sebab masa tu clash ngan jadual final semester
kali ni tak leh skip lagi, aku kene pegi jugak
nanti lambat sah jawatan pulak

so, 19 Julai ni aku kene la mulakan kursus sampai 29 Julai
tempatnya?
dekat jer.. kat Pusat Latihan Woodvalley Sungai Congkak.. hahahaha
dengar nama tempat kursus je dah dapat bayangkan kesejukan suasana kat sana...
ingatkan pegi kursus bebas dari sejuk kat pejabat
tapi dapat sejuk asli dari hutan dan gunung ganang plak nampaknya
nasib la nampaknya...
hahahahahaha

bukan main banyak lagi senarai buku nak kene bawak
guna ker tak aku tak tau la nannti tu
tapi sebagai langkah berjaga2 aku kene bawak sume2 buku tu...huhu

nampaknya aku kene pegi cari tempat ni sebelum tarikh 19hb Julai
sebabnya aku tak tau tempat ni kat mana..
supaya aku tak sesat masa hari lapor diri nanti
kalau tak nanti menganggu kelancaran perjalanan aku..
ok la, nanti sambung lagi
nak searching tempat ni jap... mana tau ada masa lapang minggu ni leh aku pegi tengok tempat...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.