Tuesday, July 6, 2010

Pekeliling Perkhidmatan Bil 6 Tahun 2010

salam....

tak tau nak cakap apa bila member call masa aku tgh lunch tadi
"kak, opsyen keluar untuk kite open servis bawah KKR"
tu jer perkataan yang masih terngiang2 kat telinga aku sampai saat ni
terus kenyang aku dibuatnya
selama ni dengar khabar2 angin je... bila dah keluar pekeliling ni baru la rasa di alam nyata

Alhamdulillah...
tak ada kata yang mampu diucapkan selain bersyukur kepadaNYA
akhirnya dapat jugak kami2 yang close servis ni diopenkan
menurut JPA, skang ni tunggu meeting dengan HR kementerian/jabatan terlibat
kemudian akan keluar lah opsyen dalam masa terdekat ni nanti...

Semoga pekeliling perkhidmatan bil 6 tahun 2010 ni akan
membawa sinar yang lebih terang dalam hidup aku...
moga aku terus success dengan kerjaya yang aku lalui sekarang... :
Alhamdulillah :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.