Monday, July 5, 2010

Salam dan selamat pagi


alhamdulillah,
setelah 4 hari aku kejap demam kejap baik
akhirnya pagi ni aku bangun rasa badan ringan
badan pun da tak panas lagi
cuma tekak je tinggal sikit lagi
tonsel bengkak aritu tapi dah makin surut
semalam aku tak makan langsung
malam tadi jer dah kul 8 malam perut rasa lapar sangat
teragak macam nak makan sup
pegi dapur n buat sup then makan dengan meehon.. huhu

semalam sedey gak g exam
kepala aku sakit sangat
terpaksa menulis sambil baringkan kepala atas meja
pluss dengan sejuk aircond aku tak leh tahan
dah pakai baju cukup punya tebal
tapi aku tak tahan jugak
sepatutnya paper aku habis kul 4.15pm
aku keluar kul 3.45pm
dah tak tahan sangat..
pastu terus balik
singgah kedai beli bahan2 untuk masak minggu ni
balik rumah terus buat air panas n makan ubat

mujur pagi tadi bangun kepala rasa ringan
alhamdulillah..
moga aku kembali sihat macam biasa...
:-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.