Thursday, July 15, 2010

Rasa Nak Jalan - Jalan, Tapi Ke Mana Ye?

keboringan yang melanda aku harini membuatkan aku tertarik untuk search tempat2 menarik yang ada dalam Malaysia ni.. teragak nak pergi jalan2 ke mana2 untuk hilangkan penat kerja tiap2 hari. terasa nak bagi ruang untuk diri ni berehat pun ada. apa kerja aku buat? hahaha. actly kalau kite tak der kerja pun kita akan terasa penat. malah lebih penat dari orang yang ada kerja... tapi ke mana ea destinasi nak dituju? bila time2 macam ni mula la fikiran aku ni teragak nak pegi ke sana sini.. erm, memandangkan Bulan ramadahan dah hampir tiba dan kemudiaannya raya akan menjelma... so, rasanya kalau nak pergi jalan2 jauh sikit ni kene tunggu lepas raya la jawabnya..tapi yang paling penting, mintak2 mak n abah izinkan kalau aku nak pergi bersendirian ni..kalau mak n abah tak izinkan aku pegi sorang2, maknanya aku tak dapat jugak la nak pergi.. huhu.. tapi takper. haritu aku kata nak g Sabah jalan2 jumpa K.Ila, mak macam benarkan jer. hehehe. skang ni yang penting plan dulu nak ke mana? tak der member nanti aku ajak la makcu ke buat kawan. heheehehe...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.