Saturday, July 31, 2010

Terima Kasih Pada Yang Memberi Ucapan/Pujian

Salam

kali ni aku nak uploadkan kertas - kertas ucapan dan pujian yang diterima dari kawan - kawan induksi haritu. Untuk makluman semua, masa hari kedua induksi ada slot kaunseling dan kerjaya. masa slot tu kami diminta untuk memberi ucapan/pujian kepada kawan2 dalam kelas. kemudian ucapan itu akan diberikan kepada tuan punya diri di akhir sesi induksi. aku pun tak terkecuali dari menerima ucapan/pujian dari kawan2.. yang kelakarnya.. mana la kite nak kenal kawan2 kan? baru hari kedua masa tu. aku pun hantar ucapan/pujian pada kawan2 yang aku kenal jer...hehehe.. jom kite kongsi ucapan/pujian yang dorang bagi kat aku.. cumanya tak tau saper pengirim ucapan/pujian ni.. sebab urusetia tak bagi letak nama.. ala2 'secret admire' la ni.. apapun thanks pada kawan2 yang menghantarnya kepadaku...jom layan...
































No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.