Saturday, July 25, 2009

Aku Insan Bertuah..

aku sungguh bertuah rasanya kerana aku punya banyak kawan..
bila difikirkan smula.. aku tak patut rasa kesunyian... kawan2 aku sentiasa ada kat mana pun aku berada... sebut je siapa aku nak cari... dorang sentiasa ada biler aku memerlukan mereka..dorang tak pernah wat aku rasa kecewa.. n aku harap juga aku sentiasa ada saat mereke memerlukan aku.. kat sini aku share ngan korang wajah2 kengkawan yang slalu bagi sokongan pada aku....


k.liza ( x-boss aku with Ngu )
( masa kitorang g witness testing generator kat Jurong, Singapore )





izah, aku, usop n wan ( both of us are 83`s )

( Pic nie masa kitorang wakil JBANS untuk explorace kembara N9 )





sharul
( sorry tak dapat upload gambar ko ngan tunang.. aku tak der pic korang.. hehe )





Eyta
( nie pic masa kitorang buka pose tahun 2005 klu tak silap aku )





Cik Salwa @ Awa
( nie pic kat pantai belakang poli tu.. aku lupe la nama tempat nie )





Sarah, aku, aziah n izah ( both of us also 83`s )

(pic kitorang lepas koir semperna perhimpunan bulanan )



Aziah

( nie pic masa ziah ngandungkan amar. dlm bilik k.liza ni..tempat kitorang suke melepak n kacau k.liza .. bagi die tambah tension.. hahahha)

ader g gambar yang tak dapat nak masukkan nie... gambar kakak aku... kak mai... nti aku cari sampai dapat... hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.