Friday, July 24, 2009

Aku kah yang silap selama ini?

firstly... eyta.... thanks 4 everything....
sume ni terjadi masa on d way balik dari keje petang tadi..
tak sangka lak aku akhirnya bukak mulut gak cite tentang hidup aku ni ngan eyta..
aku kenal eyta dari tahun 2001.. sama wat sijil, diploma, pastu eyta kawin n duk rumah yang jaraknya aku rasa x sampai 1km je dari umah aku...n takdir tuhan jugak eyta akhirnya dapat keje gov.. n samer lak ngan aku.... so.. nak ckp aper g.. memang kitorang ni jodoh kuat nie... hahaha...

eyta...
thanks atas nasihat n pandangan ko...
ko yang kenal aku ni mcm mana... da 9 tahun kite kawan.. so, aper yg ko kata tentang aku tu rasanya betul... aku akui kata2 ko... mungkin aku jadi begini kerana kesilapan diri aku sendiri..
aku yang tak pernah nak bagi peluang pada orang n aku juga yang tak pernah nak cube keluar dari ketakutan diri aku... aku akui kata2 ko... memang aku takut... aku takut pada peristiwa yang lalu... aku takut sume tu jadi lagi pada aku... tapi betul kata ko, sume yg terjadi pada aku tu kerana diri aku sendiri. aku yang tak bersungguh...aku yang tak berani nak memberi harapan pada orang dan aku tak berani mencuba... itulah kesilapan yang aku sering lakukan selama nie...

eyta... thanks skali lagi.. ko memang tak pernah nak sembunyi aper2 dari aku... aku jer yang selalu sembunyi masalah aku dengan ko.. tapi ko memang hebat... ko dapat jugak tangkap masalah yang aku hadapi... maybe jugak ko lagi banyak pengalaman dan dah makan garam dulu dari aku kot... heheheehe.... apapun eyta... aku ucapkan terima kasih yang tak terhingga kerana ko tak pernah bagi aku rasa putus semangat.. ko slalu bawak aku supaya berfikiran positif.

eyta... insyaallah... kali ni aku cuba... aku akan cube untuk teruskan aper yang aku ada sekarang.. doakan jalan aku mudah kali ni... thanks , coz ko tak pernah downkan aku... ko sentiasa tunjuk n sedarkan aku yang aku punya banyak kelebihan yang aku sendiri sembunyikan... ko slalu buat aku rasa senang ati walaupun hakikatnya aku dalam keadaan runsing..

eyta... thanks gak coz ko memahami aku .. thanks kerana ko selalu selamatkan aku dari mak... aku tau mak risau fikirkan aku... tapi eyta.. aku tak niat nak buat dia risau... cuma mungkin waktu tu tak sampai lagi.. aku tau mak sentiasa doakan aku... aku tau mak susah payah bangun tengah malam untuk aku... sume mak lakukan untuk aku... untuk tengok anak die ni gembira... untuk tengok aku hidup bahagia...ko pun tau kan mak n abah akan buat aper sajer untuk tengok aku senyum..tapi sume ni kerja TUHAN.. walaupun die akur dengan ketentuan Tuhan... macam die selalu pujuk aku bila aku kata "tak ader orang nak aku".. tapi aku tau die sedey sebenarnya...

sorry aku tak dapat nak teruskan lagi.. tetiba terharu... aperpun thanks eyta atas sokongan ko... n buat mak n abah...doakan yaya kuat menempuh semua ni.. yaya sentiasa berdoa moga Allah kabulkan doa mak n abah untuk tengok yaya gembira...... insyaallah....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.