Wednesday, July 22, 2009

Rimas . . .

Sampai je umah terus capai plug ... hehehe... actly aku da tak tau nak buat aper ni... da 3 ari aku rasa tak senang duduk... rimas... ntah aper yg menarik kat aku ni tak tau ler... bebudak muda suke ajer ngan aku... ke aku ni mcm budak2? tapi rasanya dunia nak terbalik la klu aku ni mcm budak2... hahaha... dah tua da pun...

ada la sorang budak kat opis aku ni.. aku pun tak tau la apa benda yang die minat sangat ngan aku nie... asyik duk ngadap aku je sejak akhir2 nie..smalam aku gelak... rasa cam geli hati bila tengok reaksi n tingkah laku dia.. tapi arini aku rasa sampai satu tahap aku tension dengan perangai die... da la aku tak der keje kat opis tu... die plak dtg semakkan fikiran aku... hangin je aku dari pagi tadi... rimas aku di buatnya...yang peliknya budak ni memang nampak pemalu sangat2.. tu yg aku terkejut die bleh dengan gentleman nya masuk kat bilik aku tu n duduk depan aku.. fuh... terperanjat besar aku buatnya semalam...

semalam aku layankan la seribu satu soalan die bagi kat aku... aku pk die budak lagi kan... maybe die nak kawan2 ngan 'kakak' die nie.. walaupun aku rasa cam semacam je tengok gaya die nie... aku fikir semalam dah dapat mcm2 jawapan, arini tak der la kacau aku... eeeeee.. rupanya sangkaanku salah kali nie.. pagi tadi aku naik lepas minum aku bukak la buku n buat asignment.., huhuh... klu korang nak tau aku sampai tak berani nak angkat muka aku nie.. takut nti die nampak die masuk kat bilik aku tu n duk ngadap aku lagi mcm semalam...hehehe... tapi dia asyik duk kuar masuk bilik die tak sudah2 lalu depan bilik aku tu... tapi as long as die tak kacau aku mcm smalam aku biarkan jer.. asalkan die bahagia...

aku ingat aku bahagia jugak... rupanya tak...tak sampai tengahari lagi die dah ngadap aku balik... tanya itu n ini... aduh dik... aper la yang adik berkenan sangat ngan akak adik nie... aku ni yang jadi malu dibuatnya... bukan aper... tak sedap lak nti orang tengok die duk ngadap aku jer .. klu kengkawan aku yang dtg tu tak kisah la.. nie die tak penah kenal aku n slama ni tak penah nak tegur aku.. nak kata ader urusan keje , aku ngan die tak sama bidang... tetiba jadi cam nie... aku ni da la staff baru kat situ... yang aku tak tahan tu die tak nak ngaku yang aku ni kakak... die nak anggap aku ni mcm sebaya2 die jer... eeeee.... semalam aku bleh gelak lagi.. arini aku jadi hangin plak.. betul2 aku rimas... aku nak buat keje pun tak selesa... takut ngan die jadinya... tu pun aku lari2 g unit sebelah kat member aku... tak sedap ati aku tengok budak nie... betul2 buat aku rasa tak selesa duk situ.. boring tul la ...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.