Friday, July 10, 2009

Tiga Sahabat....


Dari kiri : Sharul, Aku n Salwa

Sharul, Suhaila, Salwa... ( 3S... tak sangka kan? ) hehehe...
Inilah insan2 yang sentiasa ada di belakang aku tak kira time senang atau time susah... dorang ni sanggup bekorban untuk bagi aku happy... tak nak tengok aku sedey... aku terharu sangat dengan persahabatan yang dorang berikan dengan aku... harapnya persahabatan kite berkekalan.
Salwa @ Awa....
Along rindu sangat2 dengan Awa... lama sangat kite tak jumpa... along sibuk dengan keje, sampai la dah pindah keje KL, Awa plak sibuk dengan study... weekend along plak study... erm... biler la dapat jumpa agaknya... nak celebrate our birthday... dua2 dah terlepas.... 24 April and 16 Jun.... nti kite set satu ari k... kite celebrate best2... huhuhu... maybe kat Cameron Highland seperti yang penah kite rancangkan? hehehe....
Skang kite dapat chating jer le nampaknya... jumpa ntah bile la... jgn sampai masa tetiba dengar dah berdua sudahla...along tak nak miss citer2 menarik sebelum berdua tu... hahahahahahha....
Along doakan awa berjaya ... tinggal lagi 1 sem nak abis kan? so, ujung tahun dah boleh masuk opis smula la? mesti rindu kat kerusi meja kat opis tu kan? hahahahahha.....
Sharul...
Ha.. ni sorang lagi kawan baik aku. walaupun lelaki tapi die terlalu memahami perasaan aku. banyak semangat n kata2 penguat dia bagi bila aku dalam kesedihan.. sebolehnya nak tengok aku senyum je tiap2 ari... tak nak dengar aku sedih...
Sebelum tu.... aku nak ucapkan tahniah kepadanya kerana bakal melangsungkan pertunangan esok, 11 Julai 2009... wow... terkejut beruk aku masa 1st time dia gtau dia amik keputusan nak bertunang. bukan apa, dia baru je kenal ngan budak pempuan tu... tapi, tu la kuasa tuhan kan... n yang paling penting tu la jodoh untuk dia.... Alhamdulillah... akhirnya Allah perkenankan seseorang yang aku dapat rasakan itulah yang terbaik untuk sahabat aku nie...Moga ko bahagia selamanya...
Aku tumpang gembira dengan pertunangan sahabat aku ni. bukan aper.. 9 tahun aku kenal die.. banyak kisah hidup n pengalaman dan dugaan yang die tempuh.. sampai pernah satu masa die kecewa n rasa gagal dalam hidup. masa tu aku pun keluar air mata tengok keadaan dia.. dia betul2 kecewa ... selama ni dia yang banyak bagi aku kata2 semangat untuk hilangkan kedukaan aku. tapi masa tu dia sendiri tak mampu nak bantu diri dia. sehinggalah akhirnya die ditemukan dengan Sul ( aku tak tau nama penuh dia apa, sebab sharul slalu gelarkan sul je .. hehe.. ) jgn marah sharul klu baca blog nie nanti...
Nway, tahniah sekali lagi... pastikan ko kawin nanti dalam cuti semester yer.. aku nak turun ke mersing meraikan... n aku mengambil kesempatan kat sini nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada ko atas segala kekuatan dan semangat yang ko bagi kat aku untuk teruskan kehidupan ni. Sampai gak masa ko temui kebahagiaan akhirnya.... doakan aku plak menyusul lepas nie... doakan aku ditemukan dengan insan yang benar2 ikhlas dan jujur dengan aku....
erm, aper lagi nak tulis ea... rasanya cukup stakat nie dulu... nak tido.. besok ada kelas.... 1st sem untuk 2009/2010... moga semester ni aku akan lebih cemerlang dari semester yang lepas....thanks untuk Awa n Sharul atas persahabatan yang kalian berikan ....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.