Monday, July 13, 2009

Maisarah ....

Maisarah @ Kak Mai @ Mamamiau... hahahahaha...

Nama ni memang tak penah lupa dari inbox aku, kat memana pun still ader... klu aku nak wat jahat ke nak wat baik ke aku mesti ingat nyer la kat tuan punya badan nie... maisarah ... aku slalu panggil die kak mai jer... memula masuk keje die tak ngam ngan aku.. die bajet aku ni budak skema... hahahha... lawak tul... sampaila ditakdirkan jodoh aku ngan die g induksi umum sama... setengah bulan tu bersama ... makan sama tido sebilik. baru la die kenal aku ni saper... ha.. baru die tau... dulu kata lagi aku skema.. dah jatuh cinta ngan aku baru die tau... kah kah kah kah kah...

bermula pada jun 2006 la kami mula rapat.. yang paling tak sangka tu kami leh jadi terus cam adik beradik... memang satu perkara yang mengejutkan la... sebab actly klu pandang pada zahirnya aku ngan kak mai ni totally different... tapi kitorang punya gerak ati yang sama... tu la yang membuatkan aku jadi rapat dan makin rapat dengan die...

kitorang tak sorok aper pun cerita.. tak kisah la citer aper pun kite akan kongsi sama2... walaupun kitorang keje tak sama... kak mai kat district aku kat HQ.. YM tu pengganti diri... tak cukup siang... malam belasah gak kat umah... tak tido pun tak per... ader ajer benda nak dicitekan... best... aku rindu time tu... tak sangka ...2 tahun lebih je dapat sama2... sampaikan k.mai sanggup terima lamaran bos untuk keje HQ.. sebab nak dekat slalu.. aku plak ditakdirkan pindak ke KL... kak... sorry sangat... tak sempat nak keje sama2 akak... sedey kan...

skang aku dah jauh ngan die... boleh dengar suara je.. tapi aku puas ati jumaat mgu lepas dapat lunch ngan die walaupun sekejap je... sampai kul 4... biasala time keje.. aku je cuti sebab aku peksa... hehehehehe.... hilang rasa rindu aku... tengok muke die aku mesti akan tersenyum... sebabnya kitorang ni penuh dengan kelucuan... maklumla rahsia sume dalam genggaman tangan. hahahahhaha....

yang paling aku sayang akak aku nie die tau time aku sedey n heppy... walaupun die tak nampak muka aku ni... dengar nada suara n ayat msg aku pun die dah leh klasifikasikan perasaan aku time tu... really appreciate...hehehee... mana tak nya aku suke peningkan kepala die dengan soalan2 yang menajamkan minda die dan menumpulkan otak aku... hahahha... sampai die akan kata "la, akak tak ada jawapan untuk persoalan ko"... hehehe... sweet sangat... aku suke dengar ayat die tu... yang pasti aku dapat bayangkan mcm mana muka die time cakap ayat tu... mesti dengan muka yang sedih dan berkerut... huhuhu... sayang akak....

cume satu je lom dapat tunaikan hajat die.. nak g bercuti berdua... erm, tgu ea kak... ader masa kite mesti g... skang tengah sibuk skit... mcm2 nak settlekan buat masa ni... nti janji takut tak leh nak tunaikan...erm, ok la... aku nak tido dulu.... tetiba teringat kat kak mai... tu yg aku create tentang die nie.... very nice n simple person.... luv you....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.