Friday, July 10, 2009

Bertahun telah berlalu....

10 Julai 2009...



salam...



Rasanya tak kurang dari 2 tahun aku tinggalkan dunia blog nie... Actly, petang smlam irma yang bukak cite pasal blog. terus ingatan aku teringat smula kat something yg aku penah lekakan lebih kurang 3 tahun lepas. time tu aku baru masuk keje n banyak je idea nak aku curahkan. nak2 plak ditakdirkan masa tu terjatuh cinta... lagi la banyak benda nak luahkan dlm blog nie... huhuhu..



Tapi sume tu dah tinggal memori jer...



Smalam masa irma gtau die tengah wat blog, aku tak terfikir pun nak mulakan semula kerja lama nie... tapi, arini... balik dari exam tadi, bukak friendster n baca blog irma... jari jemari ni ringan je nak create blog baru..huhu... nway, thanks irma. hope pasni blog jadi teman setia k.su smula...

1 comment:

  1. salam cik alonggg...selamat kembali ke dunia blog...psnih rajin2 la update ye..nnti leh kongsi cite kt cni..lg plak skang da jauhhh..huuuu semoga ceria ceria selalu...

    salam syg...SALWA :)

    ReplyDelete

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.